Wednesday, April 29, 2009

Spontaneously tersilap langkah

Around 10pm tadi aku baru sampai apartment. Penat tolong ajar classmate aku name Wilson ni buat website die. Perot dah vibrate tanpa henti. Tanda aku dah mula lapar. Aku YM Haris, tanye die nak keluar tengok bola tak pagi nanti. Here's the conversation :

Kery: haaa
Kery: nk tanye
Mohd Haris: tanye
Kery: pg japg nk kuar g tgk match x?
Mohd Haris: ni kaunter pertanyaaan
Kery: klau x aku nk g bli mkn skang
Mohd Haris: kuar2
Kery: ouhh
Kery: ok2 so aku xyah mkn la skang ni
Mohd Haris: i'm feeling a old trafford meltdown
Kery: Old toilet laaaa
Mohd Haris: :))
Mohd Haris: gile toilet meltdown
Mohd Haris: tahi sape tu
Mohd Haris: owh
Mohd Haris: the manure
Mohd Haris: :))
Kery: ahahaha
Kery: btolllllllllll

and the conversation fill with $%#^@* about Man.Utd goes on and on and on..

Then afterwards aku pun layan je la blog aku ni and facebook as well. Sambil layan lagu-lagu dalam iTunes ni, ym la dengan 2..3 ekor member..Pastu suddenly aku terdengar suara-suara perempuan mengilai di luar tingkap. Aku wat derk je la. Malas nak layan. Pastu makin lame makin ceria pulak suara-suara mengilai tadi tu. Then suddenly phone aku menyanyi. Tengok2 Fatin yang call. Dia kate penat dok jerit-jerit panggil name aku kat luar tadi. Aku pun jengok la kat luar. Nampak Fatin and Yaty daaa berdugong kat luar tu. 

Aku pun dengan 'perasannye' ingat diorang saje je datang nak singgah jengok aku. Punye la gembira fikirkan yang diorang ni sayang aku lebih agaknye. Dah pegi kedai kat belakang tu mungkin ade beli apa-apa untuk aku kot. Aku pun decide nak turun sembang-sembang dengan diorang. Pastu elok aku dah turun, tibe-tibe diorang teros belah pegi ke arah bertentangan dengan aku. Rupe-rupenye diorang nak jumpe member diorang yang tinggal sama block dengan aku nih daa..isk..isk.. 


Dengan perasaan penoh hampa, malu, dejected, dan perasan..aku pun cepat-cepat control macho and teros gerak ke kedai belakang and beli air anggur sebungkus and keropok Mr.Potato 2 bungkus. 

p/s : Kenyang pulak makan keropok nih..

3 comments:

  1. i ngn yaty dok pusing kiri kanan cr u.
    aleh hilang.
    magic!
    pastu tatau da u g mane.
    adeh.. apsal blah.
    adoiiiii.

    ReplyDelete
  2. wey wey
    i pg carik u
    tb2 je ilang
    ingt u nek ats carik sape yg mengilai tu
    huhuhu

    ReplyDelete