Tuesday, April 28, 2009

Tersedih Ala Boneka Seketika..

Sekarang dah pukul 8.46pm. Lagi 4 jam before hari ni tamat. Hari ni macam boring sikit.. Sebab apa? Sebab aku tidak keluar rumah langsung. Hanya duduk menghadap monitor jer.

Around 3.30pm tadi ade la joking dengan Fatin. Nak makan KFC. Tapi, sebenarnye nak makan nasi saje. Then aku kate kat Fatin nak pergi tapau makanan kat kedai belakang ni saje.. actually aku tipu die je..aku makan meggi tomyam...again.. 

Then around 4.41pm, Fatin ade call..ajak pergi Nilai cuz she wants to get her hair fixed up. But she didn't mention anything about KFC. I decline..cuz i dah plan nak pergi main bola petang tu. 


Half and hour later i SMS Shahril.. ajak die main bola. Tiba-tiba die reply kate die ade kat luar kolej..tak jadi main bola. Aku sedih..Then 5 minit kemudian Fatin pulak SMS kate die, Haris, and Yaty ade kat KFC. Aku bertambah sedih lagi.. 

Tapi tak mengapa.. i dah save around RM20 dalam masa 2 hari.. So malam ni aku nak makan dengan senonoh sikit.. Aku nak makan nasi lauk ayam goreng(bukan KFC) dengan air oren yang cost around RM4.50.. 

p/s : Aku lapaq (-_-")

1 comment:

  1. u.. sdeynye bc entry neh.
    tp td i ngn yaty tak makan pon kfc.
    haris sorg je.
    diorg teman i wat rmbut 3 jam.
    hahahaha~
    rambut baru.. :D

    ReplyDelete