Thursday, April 30, 2009

Pagi.Tak Mandi.Result.Lapar

Pagi tadi lewat ke kelas.. Overslept pasal tengok bola semalam (Geram betol Man.Utd menang semalam). Kelas pukul 9am, aku bangun 8.58am. Ape lagi, aku teros pegi basoh muke, gosok gigi, sembor perfume banyak-banyak, and selambe panda je teros pegi kelas. Dah almost half an hour late. Kelas pulak dekat lab di hujung sane. Tapi thank God. Kelas pun tak mule lagi, aku tengok sume lepak-lepak lagi..Mira tengah main Solitaire, Wilson pulak tengah sembang bohong dengan classmate. 

So aku tak miss anything. Then Madam Thamil (lecturer) kate die nak kasi result exam hari tu. Dengan statistic yang menggerunkan untuk subject ni, aku pun dah mule gelabah sikit. Mana tak nye, last sem pun hanye beberape ketol je dapat highest and majority failed. Sem ni pulak orang dapat highest pun sekadar Merit. Few got Pass and the rest failed. (-_-')

Tapi apa-apa pun syukur aku dapat Merit. Alhamdulillah!!!!... And right now im sooooo damn hungry. Roti canai terbaik (I repeat..TERBAIK) yang aku telan pukul 3am semalam tu pun dah tak terasa.. Aku lapaq..Sekian...


1 comment:

  1. mdm thamilvaani...
    mdm mdm mdm...
    terima kasih di ats kesudian anda memberi arin Merit jugak utk paper SE implementation...
    alhamdulillah...
    tepukan panda utk kery...tahniah kte dpt M...

    ReplyDelete