Friday, May 1, 2009

Merapu Merapan...Happy Labour Day!!

Ok..now tak dapat tidur.. dah pukul 3.40am.. Tadi keluar makan kejap dengan member (Haris). Pegi belasah roti canai and roti sardin at Asoka.. Actually tengah bengang sangat2 sekarang nih. Teramat lah bengang macam nak tumbok muke Alex Ferguson. Tapi reality nak tumbok orang lain. Haih lagi duk fikir pasal kes ni lagi bengang aku dibuatnye.

Hari ni Labor/Labour Day..so cuti and no class. Tapi Haris kene kerja jugak. Die kate triple pay..nanti dah kaya jangan lupa belanja aku ;P 

Ok..aku bosan..tak tau nak conteng ape lagi. Berikut adalah aktiviti yang aku kene buat awal pagi esok.
  • Basuh baju 1
  • Basuh baju 2
  • Basuh baju 3
  • ..........
  • ..........
  • Basuh baju 10
okay..aku dah ngantuk..goodnight and happy holiday sume..



No comments:

Post a Comment