Friday, May 8, 2009

Cheese + Burger + Tragedy

Ok..malam ni confirm tidur lewat sebab tengah bertungkus lumus nak siap kan Project Objective Report and Project Monitoring Report + 4 weekly reports yang aku tak submit lagi. Esok due date, so kena siapkan malam ni jugak la..then aku ym haris, sembang 2..3 ketol bende then decide nak pegi beli burger kat belakang block ni. So aku pun tunggu la Haris sampai block aku and pegi beli burger same-same. 

Bile dah sampai kat gerai burger tu..aku pun suruh la Haris order kan cheese burger untuk aku. Haris pun dengan coolnye pegi order burger..then die kate kat bro tu, yang burger cheese tu asing. Meaning lain-lain plastic la sebab Haris nak makan kat rumah die aku nak makan kat rumah aku. Ok then kitorang lepak-lepak la sembang2 sementara tunggu burger tu siap. 

Then bile dah siap kitorang pun pegi la bayar-bayar sume, then tibe-tibe bro tu tanye aku, "ni cheese ni nak letak kat dalam burger ke nak letak kat luar burger?" Perghh, biol betol.. bole pulak die masak burger cheese pastu die bungkus and cheese tu die asing kan. Then aku suruh die letak je cheese tu dalam plastic, nanti balik aku letak sendiri dalam burger tu. Apekes laa bro tu. Pernah pulak ade orang order burger and mintak cheese tu letak kat luar. Bengong!!!!!  hahaha..

4 comments:

  1. ooooo....
    beli beger tak bagitau...
    aku da la lapo time2 wat POR + PMR ni...
    huhuhuhu...

    marilah kte berpanda...

    beger itu sungguh menggamit rase yg enak utk dimakan...

    ReplyDelete
  2. hahahaha...tergoda plak ko tgk burger tu eh? hahaha

    ReplyDelete
  3. 1st time baca pasal burger cheese ltak luar..
    aduyai.. blom grad agi bajar wat buger kot?? hihihii~

    ReplyDelete
  4. You can write all of your adventure and my name would be in that list haha..what an adventure dude!

    ReplyDelete