Saturday, May 2, 2009

Determined and Accomplished

Okay im so tired....soooo fuckin tired right now. Just finished cleaning up the kitchen in my apartment. Tersangatlah happy sekarang ni. Budak-budak junior yang dah blah balik awal-awal semalam dengan meninggalkan dapor yang begitu mengerikan membuatkan aku bertindak untuk mengemas pada malam ni jugak. Pada mula just nak basuh pinggan mangkuk ni ja. Pastu basuh singki kat dapur tu pulak. Then tangan ni gatal pulak pegi mop lantai dapur tu. 

So sekarang dapor dah sangat-sangat clean and berbau wangeeeeee!! Thanx to Ajax Fabuloso. Habis semua benda aku bantai basuh dengan menda alah ni. Bau dia pun agak menggoda..hahaha

So lepas kemas-kemas dapur ni..aku teros pegi kat PC aku..bukak Microsoft Word and teros print besar-besar.. nak tau apa dia yang aku print besar-besar tu?? sila scroll ke bawah..






Okay..now aku dah ngantuk..nak tido puas-puas..Goodnite semua!!

6 comments:

  1. potong sume?
    trmasuk mr.ehemm?
    nak join ble?miahahaha

    ReplyDelete
  2. i knew sumone will say like this..but never thought it will be u.. hahaha...bole2..haha..

    ReplyDelete
  3. bolehlah aku amalkan peraturan ko ni kat aptmn aku...

    ReplyDelete
  4. lerrr...nape xsangka plak?
    mcm la baik sangat wajah ku ini..
    miahaha

    ReplyDelete
  5. haha! i remember the deal last time;
    that you'll always do the dishes sbb i tak suka. heeeeee.

    ReplyDelete